Doprava a vrátenie zadarmoViac
Prihlásiť sa na odoberanie newsletteru

Centrum Pomoci

Realizácia objednávok

Ako dlho musím čakať na objednávku?

Objednávky realizujeme do 5 pracovných dní odo dňa zadania / zaplatenia objednávky, ale snažíme sa ich samozrejme vybavovať čo najskôr. O odoslaní objednávky vás budeme informovať samostatnou emailovou správou.

Ako mám zistiť stav objednávky?

Za účelom zistenia stavu objednávky vás prosíme o e-mailový, alebo telefonický kontakt, prípadne o kontakt prostredníctvom chatu. Zároveň vás informujeme, že objednávky vybavujeme v termíne do 5 pracovných dní odo dňa ich zadania / zaplatenia.

Ako môžem stornovať zadanú objednávku?

Ohľadne zrušenia objednávky vás prosíme o čo najrýchlejší e-mailový, alebo telefonický kontakt, prípadne o kontakt prostredníctvom chatu. Storno objednávky po jej zadaní bohužiaľ nemožno samostatne vykonať.

Chcem zmeniť platobnú metódu

Ohľadne zmeny platobnej metódy vás prosíme o čo najrýchlejší e-mailový, alebo telefonický kontakt, prípadne o kontakt prostredníctvom chatu. Po zadaní objednávky takú zmenu bohužiaľ nemožno samostatne vykonať.

Vrátenie a výmena tovaru.

Kedy budú vrátené peniaze za objednávku?

Vrátenie peňazí robíme do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky v našom sklade. Akonáhle bude vykonaný príkaz na vrátenie finančných prostriedkov na váš účet, budeme vás o tejto skutočnosti informovať e-mailovou správou.

Akým spôsobom dostanem späť prostriedky za vrátený tovar?

Prostriedky vám budú vrátené na bankový účet uvedený vo formulári pre vrátenie / výmenu. Ak však bola objednávka zaplatená prostredníctvom PayPal, bude vrátenie zadané rovnakým platobným prostriedkom.

Na akú adresu mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?

Na adresu New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów, Poľská republika. Odporúčame využiť našu službu pre vrátenie, kde vrátenie výrobkov je úplne zadarmo. Kuriér DPD príde prevziať tovar na vašu adresu. Pre objednanie kuriéra je potrebné vyplniť formulár, ktorý je dostupný TU

Kto hradí náklady na vrátenie?

Vrátenie výrobkov je zadarmo. Pre objednanie kuriéra zadarmo je potrebné vyplniť formulár, ktorý je dostupný TU

Kde nájdem formulár pre výmenu tovaru?

Formulár bude priložený k zásielke a tiež odoslaný e-mailom v deň vybavenie objednávky na e-mailovú adresu uvedenú pri zadaní objednávky. Všeobecný vzor formulára je dostupný v obchodných podmienkach.

Ako môžem tovar vrátiť?

Termín na vrátenie tovaru je 30 dní. Pre objednanie kuriéra zadarmo je potrebné vyplniť formulár dostupný TU K spätnému balíčku musíte pridať vyplnený formulár pre vrátenie, ktorý vám bol odoslaný spolu s tovarom.

Odoslanie objednávok

Kde si môžem pozrieť stav zásielky UPS?

Stav zásielky si je možné overiť tu: MONITOROVAŤ ZÁSIELKU

Môžem si objednať výrobky s dodávkou do zahraničia?

Tovar, ktorý si spotrebiteľ kúpi, je dodávaný kuriérskou spoločnosťou DPD výhradne na adresu uvedenú ako dodacia adresa na území Slovenskej republiky.

Aká je cena doručenia?

Cena doručenia je zadarmo.

Môžem si vyzdvihnúť objednávku z on-line obchodu osobne v kamennom obchode?

Výrobky, ktoré sú dostupné v našom internetovom obchode newbalance.sk odosielame iba na domácu alebo firemnú adresu na území Slovenskej republiky, ktorá je uvedená v objednávke. Výrobky sa nedá objednať s možnosťou vyzdvihnutia v kamennom obchode.

Reklamácia

Sú všetky výrobky v on-line obchode originálne?

Všetky výrobky dostupné v našom on-line obchode newbalance.sk sú samozrejme originálne. Naša spoločnosť je oficiálnym zástupcom spoločnosti New Balance.

Vzťahuje sa na výrobky zakúpené v on-line obchode záruka?

Na všetok tovar zakúpený v internetovom obchode sa vzťahuje dvojročná záruka na fyzické a právne vady v súlade so Zákonom o právach spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom.

Ostatné

V akej mene je objednávka účtovaná?

Všetky objednávky zadané v našom on-line obchode sú účtované v eurách.

Ako mám zadať objednávku?

Všetky aktuálne dostupné výrobky sú na našej stránke newbalance.sk. Pri zvolenom výrobku stačí kliknúť na červené políčko "Pridať do košíka" a ďalej sa riadiť ďalšími pokynmi.

Ako vás môžem kontaktovať?

Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 233329994

Pracovný čas infolinky je od pondelka do piatku, v hodinách 9: 00-17: 00

Kde nájdem tabuľku veľkostí?

Tabuľka veľkostí je dostupná pri každom výrobku na našej stránke. Aby ste sa dostali k tabuľke veľkostí, stačí stlačiť pole "Tabuľka veľkostí".